Laman Utama Direktori Pejabat SUPS | Info Korporat Pejabat SUPS

   

         

Piagam Pelanggan

 

  1. Pelanggan yang berurusan di kaunter akan diberi layanan serta-merta dan tidak melebihi tempoh lima (5) minit.                                                                                                                           
  2. Permohonan tempahan bilik mesyuarat dan auditorium akan dijawab serta-merta dan tidak melebihi tempoh 18 jam hari bekerja.                                                                                                                                                    
  3. Permohonan kuarters akan diberi maklum balas serta-merta dan tidak melebihi tempoh 18 jam hari bekerja.                                                                                                                                    
  4. Aduan penghuni kuarters akan disiasat serta-merta dan tidak melebihi tempoh 18 jam hari bekerja.                                                                                                                                                   
  5. Permohonan pembaikan kerosakan atau kecemasan akan dijawab serta-merta dan tidak melebihi tempoh 18 hari bekerja. (Kerja-kerja kecemasan akan diambil tindakan dalam tempoh 3 jam).                                                                                                                                       
  6. Pembayaran bil dan tuntutan akan dilaksanakan dalam tempoh 7 hari bekerja dari tarikh dokumen lengkap diterima.